Przejdź na nową stronę: olazplecakiem.pl

Przejdź na nową stronę: olazplecakiem.pl

adahsdkashdkas

TAJLANDIA, LAOS - POCZĄTEK



POCZĄTEK

Postanowiłam pisać bloga. Mam nadzieję, że to nie będzie słomiany zapał, jak często zdarza się to w moim życiu. Czy porywam się z motyką na słońce? To się okaże.

W pierwszą moją samodzielną wyprawę wyruszę do Tajlandii. Przy okazji wpadnę (a dokładnie wpadniemy, bo przecież jadę z Agą) do Laosu i jeśli czas pozwoli to również do Kambodży. Będzie to pierwsza wyprawa, więc liczę się z różnymi trudnościami, ale co ma być to będzie. Będzie co opowiadać :)

Blog na razie jest w stanie roboczym, więc proszę nie czepiać się grafiki, układu itp. Tymczasowo służy tylko do opisywania przygód z Tajlandii, a potem... kto to wie :)




TAJLANDIA, LAOS - POCZĄTEK TAJLANDIA, LAOS - POCZĄTEK Reviewed by olazplecakiem on 09:27:00 Rating: 5

2 komentarze:

  1. Hej, razem z mężem wybieramy się w podobna trasę przyszłym roku w styczniu tzn Tajlandia, Laos, Kambodża. Tajlandia to nasza milość :) bylismy tam juz w tym roku w styczniu i o ile nigdy nie wracamy w to samo miejsce dawa razy to... Tajlandia to wyjatek :) mam pytanie odnośnie Waszego miejsca zamieszkania bo widzę ze macie Irlandzki serwer, z jakiego county i z jakiej miejscowości jesteście?, calkiem mozliwe że mieszkamy po sąsiedzku :) pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  2. ten serwer, to jakieś nieporozumienie. Jestem z Polski, a dokładnie z Opola
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Home Ads

Autor obrazów motywu: Sookhee Lee. Obsługiwane przez usługę Blogger.